čtvrtek 4. července 2013

Jahody

... jahody miluju ...
... i když se k nim nedostávám zrovna často ...
... ty supermarketové jsou sice krásně červené, ale nevoní a už vůbec nechutnají jako jahody ...
... vlastně nechutnají nijak ...

... před 14 dny jsem si na farmářských trzích zakoupila vaničku SNAD českých ...
... byly krásně červené ...
... voněly jen maličko ...
... byly však neuvěřitelně kyselé ...

... no a včera jsem u Slováků na tržišti koupila jahody slovenské ...
... červené, voňavé a celkem i slaďoučké ...
... pár jsem sezobla už včera jen tak ...
... ze zbytku pak udělala dnes pořádnou mísu úžasné ňamky ;o))

TĚSTOVINOVÝ SALÁT S JAHODAMI

... uvaříme těstoviny ... nejlépe farfalle neboli mašličky ...
... šlehačku ušleháme ne zcela do tuha ... můžeme přisladit ...
... já moc nesladím, tak jsem přidala jen balíček vanilkového cukru pro ovonění ...
... jahody nakrájíme na drobno ...
... vše smícháme dohromady ...
... můžeme dozdobit listečky meduňky ... tu já letos bohužel nemám ...


 ... je to moc dobré ...
... naprala jsem se k prasknutí ...
... dělám i variantu s borůvkami ...
... tam však místo šlehačky dávám kysanou smetanu ;o))

Žádné komentáře:

Okomentovat