pátek 22. března 2019

Jarním muškáty

... jarním podle vzoru letním ;o))


... nejprve jediný povedenější cwak s dnešního odpoledne ...
... i když jsem mu maličko pomohla softwarovým filtrem ...

... ale zpět k jarnění muškátů ...

... letos jsem je prvně nedala na zimu na okno, ale k balkonovým dveřím ...
... muškátům se to nadmíru líbilo ...
... jsou krásně husté a začínají kvést ...


... mnohem méně už se to líbí mým zádům ...
... kdykoliv potřebuju na balkon, musím je dát stranou ...
... a rozhodně to nejsou malé květináčky ...

... a protože je venku nádherně, šoupla jsem je na odpoledne na balkon ...
... ať se pěkně vyjarní ...
... a já můžu chodit na balkon bez toho, abych květináče přeskakovala ...

... tady rebarbora, o které jsem psala TADY ...


... je stále zabalená do bublinek ...
... nemám čas balkon "odzimovat" ...
... i když dnešní nádherné počasí k zahradničení přímo vybízelo ...

... odolala jsem ...
... musím dorazit béžovohnědou sadu ...
... vzala jsem si na balkon polštářky ...
... chtěla jsem na čerstvém povětří ručně začistit lemovací proužek ...
... zvládla jsem jen jeden ...
... pak jsem utekla domů ...
... teploměr na balkoně totiž ukazoval třicet jedna stupňů ve stínu ...

... nakonec ještě jedna fotka květu z úvodu tohoto příspěvku ...
... maličko jiný záběr ...
... takto vypadá v originálním barevném provedení ...
... ten se nejarní ...
... je v menším květináči na okně ...


Žádné komentáře:

Okomentovat