středa 27. března 2019

Konečně hotovo

... hnědobéžová deka konečně hotová ...
... dala mi docela zabrat ...
... jen na ručním začištění okrajů jsem strávila dva dny ...
... bylo toho skoro devět a půl metru ...
... záda hrubě protestovala ...
... moje záda ;o))
... nejspíš jsem si blokla hrudní obratle ...
... včera jsem se nemohla už ani pořádně nadechnout ...
... musela jsem tedy konečné dokončení odložit na dnešek ...

... deka má nakonec velikost cca 190 x 270 cm ...


... k tomu dva polštářky o velikosti 40 x40 cm ...


... a také středový ubrus o velikosti cca 50 x 50 cm ...


... nakonec ještě celková fotka ... bez náplní do polštářků ...


1 komentář:

  1. Deka je obrovská, to musela být práce! Polštářky s ubrusem jsou krásný doplněk. To prošití polštářků je nádhera.

    OdpovědětVymazat