pondělí 4. července 2016

Ovocné smoothie

Snažím se pít spíše smoothie s listovou zeleninou.
Čas od času si dám smoothie čistě ovocné.
Přesněji řečeno tak jedna ku čtyřem ;o))

Jako první čistě ovocné jsem si umíchala smoothie s borůvkami.
S kanadskými borůvkami koupenými v Lidlu v akci.
A tvrdě mě zklamaly.
Nejenže vůbec nevoněly ani nechutnaly jako borůvky.
Nebyly totiž ani modré.
Barva ve sklenici byla spíše našedlá.
A to jsem namixovala skoro celou nízkou vaničku, ve které borůvky nebo maliny prodávají.
Jen několik bobulí jsem nechala na focení ;o))

SMOOTHIE S BORŮVKAMI


Mnohem lepší bylo to s meruňkami.
Vlastně z čistě ovocných úplně nejlepší.
Jen je třeba použít hooodně zralé meruňky.
Ostatně i banány musí být hodně zralé.
Nejlepší jsou, když už mají na šlupce hnědé tečky.
Rozhodně nedělejte smoothie z banánů, které mají šlupku nazelenalou.

SMOOTHIE S MERUŇKAMI


Nejčastěji si však do ovocného smoothie mixuju broskve nebo nektarinky.
Taky dobrota.

SMOOTHIE S BROSKVEMI


Smoothie se dá umixovat i z mraženého ovoce.
Dokonce i banány je možné zmrazit.
Oloupu je, rozkrojím je podélně i napříč na čtyři díly, narovnám na platíčko a vrazím do mrazáku.
Až když zmrznou, naskládám je do vaničky od zmrzliny.
Mraženou směs lesního ovoce jsem koupila v Lidlu.
I když teda netuším, od kdy se považuje červený rybíz za lesní ovoce ;o)

SMOOTHIE S DROBNÝM LESNÍM OVOCEM


Smoothie z mraženého ovoce dělám jen sporadicky.
Jednak je třeba počkat, až rozmrzne.
Pomoci si lze ohřátou vodou.
Mě ale hlavně vadí to, že je moc studené.

Žádné komentáře:

Okomentovat