úterý 12. července 2016

S vůní levandule

Před časem jsem nedokázala odolat látce s tištěným levandulovým patchworkem.
Prostě jsem látku musela mít.
A pak se hodně dlouho válela i s doplňkovými látkami v mém syslišti.

Až nazrál čas a já do látky řízla.
A to doslova.
Rozřezala jsem ji na jednotlivé čtverce s obrázky a na čtverce se čtyřmi čtverečky a pak ji znovu sešila dohromady.
Prostě můj cit pro souměrnost mi nedovolil použít látku bez rozstříhání a následného sešití.
Z některých čtverců by totiž při sešívání s doplňkovými látkami zůstaly obdélníčky případně menší čtverečky a tyto nesouměrnosti rozhodně nelahodily mému oku ;o))

Nakonec vznikly dvě velké sady - jedna v lila, druhá zelená.

Každá sada obsahovala

dva polštářky o velikosti 40 x 40 cm (zadní strana z fleecu)
šest prostírek o velikosti 43 x 29 cm
látkový košík o velikosti 27 x 27 cm a výškou 6 cm (v rozloženém stavu čtverec 39 x 39 cm)
obal na čtvercovou krabičku papírových kapesníčků 



Původně jsem měla v plánu ještě oboustranná podkafíčka - látka k tomu přímo vybízela - jenže mi zůstaly jen čtyři obrázky.
Nakonec jsem je tedy použila na kosmetické taštičky.



Žádné komentáře:

Okomentovat