úterý 15. dubna 2014

Dutá kostka trochu jinak

Jsem si zase něco vymyslela. Při šití málem vše letělo z balkónu ;o))


Kostka je kompletně ručně šitá.
Ušitá je z použitého povlečení. Jedno modré s kočičkama. A to druhé bílé s vláčkem a vagonky se zvířátky.

Použito 26 molitanových kostiček velikosti 5x5 cm.
Středové kostičky se dají vyndat.
Každý obrázek bylo třeba vystřihnout 4x a rozřezat na čtverečky 7x7 cm. Malér byl v tom, že obrázky nejsou na látce natištěny stejně. Ač jsem si namalovala obrys na šablonku z průhledné folie, zcela shodný obrázek jsem nenašla. Měli ve fabrice tisk nějak našišato. A tak nešel obrázek na sebe napasovat. To byl první okamžik, kdy jsem vše chtěla vzdát. A pak při sešívání kostiček dohromady. Vždy bylo třeba si pořádně rozmyslet, kde začnu se sešíváním. Chce to šít pokud možno ze středu, jinak se dovnitř nedostanete.

Ač kostka málem několikrát letěla z balkónu, nakonec jsem ji dodělala. Další takovou však už nikdy ;o))

2 komentáře:

  1. právě na to koukám a počítám kolik těch stejných obrázků bylo potřeba. stálo to za tu práci ♥

    OdpovědětVymazat