neděle 6. dubna 2014

PPM 2014

Do Prahy na PPM jsem se letos vypravila se smíšenými pocity. Stav mého konta je velice žalostný. Z finančních důvodů jsem byla okamžitě nucena zavrhnout fotosetkání s "mými" Pražandami. A protože Nikonek zůstal doma, počasí bylo veskrze jarní. To před rokem jsme mrzly u svařáčku při čekání na osvětlení Karlova mostu, jak se můžete dočíst ZDE .

Do Prahy jsem se vypravila i s vyhlášeným embargem na nákup látek. Hádejte, jak to dopadlo ... no jasně, těm krásám prostě nejde odolat. Ale nakupovala jsem velice uváženě, žádné syslení, jen to, co momentálně potřebuju ;o))

Se stejnou uvážlivostí jsem pojala i focení vystavených exponátů. A tak nemám jedinou fotku soutěžních quiltů na téma aplikace. Abych se přiznala, nad žádným mi srdce nezaplesalo. A nad mnohými jsem zauvažovala, zda není proti pravidlům ušít quiltík kompletně ze šablon stažených z netu. Byly tam dokonce dva stejné, pochopitelně ušité z odlišných látek.

Zato jsem zůstala v údivu před následujím - klobouk dolů před autorkou.


V soutěži o nejlepší český quilt tentokrát vyhrála moje favoritka ... velká gratulace. A opět a zas nešel její quilt vyfotit, stejně jako loni ;o))
Na fotce níže najdete alespoň detail úžasného quiltování - spadla mi čelist.


Při pohledu na následující ARTquiltíky jsem začala uvažovat, zda nepřehodnotit svůj názor, že já tedy ART nikdy ;o))


Vystavené ART quilty většinou jen proběhnu, opravdu to není moje parketa, ale letos jsem se zdržela u jednoho z nich neuvěřitelně dlouho. To Řecko mi prostě učarovalo.


Žádné komentáře:

Okomentovat