úterý 24. prosince 2013

Štědrý den

Vánoce, stromeček a dárky, to je potěšení zejména pro ty nejmenší.
A mě moc těší se koukat, jak nedočkavě trhají papíry, aby už konečně uviděli, cože jim to Ježíšek nadělil.

A tak jsme poctivě všecky dárky pro Emí zabalili jednotlivě.
Emí nás však převezla - po kolikáté už.
Dárky se hromadily, nakonec je rozbalila maminka.

Emču zaujalo odstrkovadlo mašinka a malá golfka s panenkou.
Na oblečení nám prý kašle.
I když svetřík od babičky se jí líbil a běhala v něm celý večer ;o))
A úžasnou čelenku, kterou dostala, kromě jiného, od bráchy a která jí moc sluší, si nechala na hlavě vždy jen několik vteřin.

Vyfotit ji bylo nad mé síly.
Z fotek jsem hooodně zklamaná :o(
Pevná stovka, kterou mám moc ráda, je na focení v malé místnosti nepoužitelná.
Nasadila jsem tedy manuální pevnou padesátku ze staré Praktiky. S tou fotím taky moc ráda, ale Emí je na ni i na mě příliš rychlá.

Začínám velice přemýšlet o koupi dalšího objektivu ... taková pevná 35 ... jen nevím, kde na ni vezmu :o(



Žádné komentáře:

Okomentovat