pondělí 2. prosince 2013

Obří zakázka - part 2

Když jsem před pár týdny pletla velkou zakázku košíků na míru do kuchyňských poliček, upletla jsem jako poděkování malý rohový košíček. Použila jsem poslední dno, které jsem doma měla, žádná z mých dodavatelek ho již v nabídce nemá. Netušila jsem, že se roháček bude natolik líbit, že si bude žádat bratříčků ;o))

První zpráva od zákaznice zněla: "Košíky jsou moc krásné, roháček se k nim moc hodí. Bylo by možné uplést ještě dva?" Pochopitelně jsem souhlasila, jen jsem potřebovala znát rozměry. Našla jsem tu jedno již odekorované dýnko a netušila jsem, zda je to to pravé. Rozměry souhlasily. Upozornila jsem zákaznici, že dna musím nechat nařezat a že to může chvilku trvat. Souhlasila.

Po několika dnech přišel od zákaznice nový vzkaz. Rozmyslela si to a chtěla by košíčků 5, je možné zvětšit objednávku? SAMOZŘEJMĚ. Jen truhlář se uculil - nemá jich raději udělat rovnou 10?

Asi měl nějaké vnuknutí. Zanedlouho totiž přišel další vzkaz od zákaznice. Byla u ní sestra, košíčky se jí moc líbí a chtěla by jich 6. To už jsem se musela smát i já ;o))

Košíčků tedy bylo nakonec 11. Jen si na ně musela zákaznice počkat déle, než mě samotné bylo milé. Truhlář byl totiž dlouho mimo dílnu a tak na dna nebyl čas. A taky má sestra trošku jinak odekorovaná dna, neměla jsem už dostatečné množství ubrousků. A ještě štěstí, že károvanou stuhu jsem tenkrát byla nucena koupit na kotoučku s 28 metry. Jinak bych musela opět a zas doobjednávat stuhu ;o))

Tentokrát jsem jako poděkování upletla pro obě malý košíček s uchem na mlýnky na pepř a sůl.




Žádné komentáře:

Okomentovat