úterý 7. května 2013

Obklady a dlažba

Jsem tu s dalším pokračováním seriálku o rekonstrukci mého bytu v paneláku.
Tentokrát koupelna a WC.

Během listování časopisy o bydlení jsem hledala taktéž inspiraci co se obkladů a dlažeb týče.

Velice mě třeba zaujaly obklady jedné italské firmy nazvané Gaudí - tak se jmenovaly obklady, nikoliv firma ;o)).
V bílém základu obrazce vyskládané z různých odstínů modré. Vše se tvářilo jako mozaika ze střepů, přestože to byly docela velké, tuším obdélníkové obklady.
Vytisknutý obrázek zmizel někde v nenávratnu, na netu už jsem nenašla. Koneckonců z koupě sešlo. Tisíc šest set  káčé za metr čtvereční je hodně mimo moje finanční možnosti.

Nad mé finanční možnosti ostatně bylo i devět set káče. Moc mě totiž zaujaly taktéž obklady firmy Villeroy & Boch.



Zvolený obklad se mi natolik líbil, že jsem hledala, jak získat něco alespoň trochu podobného, ale za daleko menší peníz.
A našla jsem. Kolekci Champagne od firmy Rako. Bohužel se už ale nevyrábí.
Takto vypadala koupelna a WC v mém návrhu v úplném začátku její výstavby.





Žádné komentáře:

Okomentovat