středa 15. května 2013

Muškáty

Pankrác, Servác a Bonifác jsou úspěšně za námi a tak došlo na muškáty. K loňským třem převislým, které přežily zimu v paneláku, jsem přikoupila další dva zase už vzrostlejší kamarády. Nezbylo než umýt i okna - uff - a truhlík je za oknem. Jen doufám, že nepřijde nějaký vichr a neoškube mi je.

Zonálky nebo-li muškáty vzpřímené dostaly nové nádoby. No vlastně spíše staronové. Staré plastové květináče se mi už hoodně nelíbily. Dostaly tedy nový kabátek - tváří se jak ze zinkového plechu - a na nich usedlo pár motýlků - z ubrousku ;o)



A protože se mi je při přesazování podařilo malinko polámat, z ulomených kousků jsem nadělala řízky. Nikoliv obalované, ale budoucí nové muškátky. Snad zakoření. Květy jsem uštípla a dala si je do vázičky.




Žádné komentáře:

Okomentovat