sobota 23. února 2013

Kočičí souprava

Konečně jsem dokončila soupravu deček pro mou kamarádku - milovnici koček.
Už před časem jsem od ní dostala flanelový polštář a rozměry na 2 dečky. Určeny byly na botník na verandě a malou dřevěnou truhlu.
Obrázky koček na polštáři byly docela velké ... jedné z nich jsem navíc byla nucena amputovat pacičku.  Moc s nimi vytvořit nešlo, tak jsem zkombinovala pouze s různobarevnými čtverečky. A protože byly tak velké, vznikla nakonec ještě jedna dečka na velkou dřevěnou truhlu. Pochopitelně zbyly i čtverečky a tak jsem je využila ještě na dvě malé dečky na toaletku, která stojí na verandě naproti botníku.

Rozměry deček jsou 95 x 50 cm, 95 x 40 cm, 60 x 40 cm a 30 x 25 cm.

Na spodní stranu kamarádka dodala starý ubrus. Byl dosti tuhý a prstíky budou ještě dlouho bolet. Nechápu, jak jsem si mohla nepočítaněkrát píchnout do bříška palce opačnou stranu jehly - ne tedy špičku, ale vlastně ouško - au au ...


1 komentář:

  1. Nahodou jsem nasla da dame tvuj blog.
    Moc se mi libi, nejen tvuj patchwork
    ale i nadherne fotgrafie.
    Gruß aus Hamburg!
    Jana

    OdpovědětVymazat