sobota 9. února 2013

Na lovu kachen

Pochopitelně na fotolovu ;o))

Po dlouhé době se zas ukázalo sluníčko a tak mě vytáhlo k řece. Vyzbrojena teleobjektivem jsem vyrazila "na kachny". Kačeny pózují docela ochotně, i když pohladit se zrovna nedají. Zkoušela jsem i "letofky", ale s prachbídným výsledkem. Zvěčnit okem objektivu jakýkoliv rychlejší pohyb se mi prostě nedaří.


Řeku jsem brzy opustila a příjemně naladěna chvílemi téměř modrou oblohou jsem se vydala do města a tu a tam něco cvakla.

Nejprve socha na budově České pojišťovny ...


... potom několik kovových artefaktů ...


... věže ruského kostela svítily ve slunečních paprscích ... někdy až přespříliš ... celý kostel, ač pohled na něj odkryt absencí listí na stromech, se do objektivu prostě nevešel, širokáč totiž zůstal doma v teploučku ...



... no a na závěr brouzdání sněhem v parku ... na sídlišti těch 8 čerstvě napadaných centimetrů ze včerejšího odpoledne a noci na dnešek téměř zcela odtálo ...




1 komentář:

  1. socha na budově pojišťovny je od Olbrama Zoubka - mám jeho tvorbu moc ráda

    OdpovědětVymazat