čtvrtek 14. března 2024

Staré noviny

... tak jsem konečně oprášila šicí stroj a pustila se do šití ...
 
... naposledy jsem šila koncem října loňského roku ...
... nachystány byly teplákoviny, úplety, plyše a minky na čepice, nákrčníky a štuclíky ...
... ušila jsem však jen jednu soupravu čepičky a nákrčníku s jednorožcem a pět štuclíků ...
 
... pak přišel hned se začátkem listopadu podraz od majitele Fleru ...
... i po čtyřech a půl měsících mi to tak stále připadá ...
... na Fleru se objevila zpráva o novém poplatku ...
... a nebylo možné se přihlásit do obchodu, dokud nebyl zaškrnut souhlas s poplatkem ...
 
... zaveden byl nový údajně servisní poplatek za objednávku ...
... a to podle výše objednávky ...
... na objednávku do 100,- Kč činí poplatek 5,- Kč, což je 5 % ...
... no a na objednávku nad 5.000,- Kč činí poplatek 50,- Kč, což je 0,1 % ...
... takže majitel Fleru vlastně hrubě znevýhodnil malé objednávky, kterých je ovšem v poslední době na Fleru nejvíce ...
... největší problém je v tom, že prodejce prostě nijak neovlivní, za kolik zákazník objedná, pokud už vůbec něco objedná ...
... marně se valná část prodávajících dovolávala, že chápou zdražení, ale lepší by bylo navýšit provizi ...
... arogantní kecy Fleru, že to nemohou, protože by tím narušili cenotvorbu prodávajících, jen stále více a více vyvolávaly blbou náladu ...
... jakoby tento servisní poplatek cenotvorbu nenarušil ...

... takže jsem místo šití předělávala ceny u všech výrobků ...
... strávila jsem s tím spoustu času a jediný výsledek je, že ceny jsou vesměs upraveny a objednávky zcela zamrzly ...
... a to nejen u mě ...
 
... jenže šít na sklad mě prostě nebaví ...
... i když si stále více uvědomuju, že ty hromady látek, co jsem stihla v průběhu let nasyslit, by bylo třeba zpracovat ...
... když na mě vypadly pruhy látek od Bellusu, které byly součástí předplatného Švadlenky (Bellus i Švadlenka zkrachovaly), napadlo mě ušít z nich pouzdra na intimky a papírové kapesníčky ...
... jen ta chuť pořád scházela ...
 
... no a pak jsem v mailu našla pozdrav z Klatov ...
... po necelém roce přišla další objednávka pro kosmetický salon v Klatovech ...
... a světe div se, objednávka na pouzdra na intimky ...
 
... tak jsem konečně oprášila šicí stroj a pustila se do šití ...
... do šití pouzder na intimky a papírové kapesníčky z pruhů látek od Bellusu ...
... první část z látky se starými novinami je hotová ...
 


 
... přiznávám, že mi to šití už vážně chybělo ...
 

Žádné komentáře:

Okomentovat