úterý 22. listopadu 2022

Jednorožec mezi květy

... před časem mi přišlo pár dotazů na štuclíky ...
... jedna ze zájemkyň mě donutila prolézt e-shopy s látkami ...
... netušila jsem, že není tak jednoduché najít růžovou teplákovinu se vzorem ...
... našla jsem jich jen několik ...
... a asi jen tři vzory, které se mi opravdu líbily ...
... zaujal mě hlavně ten s jednorožci mezi spoustou květin ...
... i když pro dvanáctiletou slečnu mi přišel značně infantilní ...
... paní si ho k mému velkému překvapení vybrala ...
... nezbylo, než objednat, i když jsem nákup látek vážně neměla v plánu ...
... paní jsem napsala, že látka je doma, a o něco později i to, že štuclík i čepička s nákrčníkem jsou hotovy ...
... jenže paní dělá mrtvého brouka ...




... nakonec si jednorožce vybrala babička z minulého příspěvku ...
 

Žádné komentáře:

Okomentovat