sobota 6. ledna 2024

Šťastné slovo

... politika mě v poslední době čím dál více irituje ...
... nedávám si novoroční předsevzetí, ale tentokrát jsem se rozhodla, že budu ignorovat diskuse k článkům ...
... vše v rámci péče o mé duševní zdraví ...
... a zatím se mi docela daří diskusím na netu se vyhýbat ...
 
... mám moc ráda politickou satiru Jindřicha Šídla ...
... pravidelně jsem sledovala na TV Seznam jeho Šťastné pondělí ...
... jenže pak přestali vysílat nejen pořad Jindřicha Šídla, ale i všechny investigativní pořady (Klíma, Kubík, Slonková), které mě zajímaly, a tak TV Seznam už nesleduju ...
... a nejrůznější  nové platformy, jako třeba podcasty mě moc neoslovily ...
... nebaví mě sedět na nepohodlné židli u PC a sledovat pořady třeba na YouTube nebo je poslouchat ...
... i když pár dílů podcastu Vlevo dole jsem si už poslechla ...
... a občas natrefím i na Šťastné pondělí nebo Šťastné slovo Jindřicha Šídla ...
... nijak programově je však nevyhledávám ...

... dneska mi však vylepšilo náladu Šťastné slovo ...
... už dlouho jsem se tak nenasmála ...
... ty odpovědi nejmenovaného člena ANO jsou fantastické ...
... bohužel to není tak úplně satira - členové ANO takto opravdu reagují, což trošku kazí dojem (z očekávání politické satiry) - ale přesto ...
 
... Jindřichu, děkuji za zpříjemnění zamračeného sobotního dopoledne ...
... zasmála jsem se tak, že málem hrozila výměna spodního prádla ;o))


Žádné komentáře:

Okomentovat