čtvrtek 30. července 2020

Chata Libušín

... dnes se otevírá replika vyhořelé chaty Libušín na Pustevnách ...
... byla jsem tam s maden koncem října před deseti lety ...

... prolezla jsem fotoarchiv a našla pár fotek ...




... přestože už jsem tehdy měla zrcadlovku, jsou to jen takové dokumentační cwaky ...
... dnes bych se zaměřila spíše na detaily (a že jich tam bylo) ...
... alespoň bych nemusela pracně rovnat svislice ;o))

... jenže já tehdy preferovala panorama ...


... vzpomínka docela bolí ...

... už si s maden nikdy nedám halušky s bryndzou, jako před téměř deseti lety v Libušíně ...
... už s ní nenavštívím další Jurkovičovy skvosty ... 

... a chata bude navždy už jen replikou ...
... i když hodně vydařenou replikou ...
... přiznám se, že nová podoba se mi líbí maličko víc ...
... hlavně ty modré židle a stoly jsou podle mě hezčí, než ty původní ...

... zkouknout můžete tady ...

Žádné komentáře:

Okomentovat