středa 22. července 2020

Kosmetická taštička

... kosmetická taštička je nejlepší, pokud chci zlikvidovat jakékoliv zbytky látek ...
... a já nevyhodím ani ten nejmenší kousíček ...
... snažím se zrecyklovat i odstřižené knoflíkové légy z nasysleného použitého povlečení ...
... kdysi jsem nakupovala u nás na burze ...
... už hodně dlouho jsem tam nebyla ...
... má značně načatá kyčel mi brání v rozletu ...

... ale zpět ke kosmetickým taštičkám ...
... osm jsem jich ušila v začátcích korony ...
... jen nebyla nálada nafotit je ...
... tu a tam jsem spíchla další ...
... když se jejich počet vyšplhal na číslo dvacet tři, nezbylo, než vzít do ruky foťák ...

... dnes první várka ...
... tmavohnědá s puntíčky, zdobeno strojovou výšivkou ...






... všecky už jsou na Fleru i na Simiře ...

Žádné komentáře:

Okomentovat