středa 15. července 2020

Vysoké Tatry - 20.6.2012

... další den mého putování po Vysokých Tatrách ...
... malá vzpomínka na maden ...
... vyčerpány výšlapem do sedla pod Ostrvou (více v minulém příspěvku) jsme zvolily odpočinkové toulky kolem Štrbského plesa ...
... i když najít správné místo, kdy se do záběru nebudou cpát betonové krychle, které kolem plesa rostou jako houby po dešti a ničí nádherné horské panorama, nebylo zrovna jednoduché ...

... nejprve panorama v úpravě z roku 2012 ...


... je složené z osmi fotek ...
... musela jsem fotit dvakrát ...
... na molo u lodiček mi vlezl Němec a rozhoupal mi molo tak, že jsem již cwaknuté fotky musela smazat a začít od začátku ...
... a samozřejmě nejdřív počkat, až se na molu dosyta pohoupal ...

... i další fotky jsou složená panoramata ...
... dalo mi docela práci oprášit zapomenuté postupy a vyzkoušet po osmi letech, jak se takové panorama vlastně skládá ...



... a nakonec pár mých oblíbených čtverců ...




... a ještě něco málo v černobílé, která horám docela sluší ...




Žádné komentáře:

Okomentovat