pondělí 2. prosince 2019

Všechno bývá jinak ...

... jako vždy v listopadu šiju pořád dokola mikulášské punčochy ...
... čtyři ušiju a odešlu a na další dvě přijde objednávka ...
... punčochy občas vystřídá štuclík, nákrčník nebo čepička ...

... když jsem došívala objednanou plyšákovou soupravu - juknout můžete TADY nebo TADY - začalo mě to bavit ...
... a tak jsem vyndala úplety, minky i plyše a nachystala si na stůl několik krásně barevně sladěných hromádek ...

... jenže všecko bývá nakonec úplně jinak ...

... když jsem před více jak pěti lety vytvořila z přepravek od jahod dva maličko netradiční podnosy - podívat se můžete TADY - netušila jsem, že se mě nebudou chtít pustit ...
... mnoho lidí je na trzích pochválilo, ale nikdo nekoupil ...
... dokonce jsem se loni na podzim rozhodla nově je nafotit ...
... přestože se fotky docela povedly - fotky TADY - stále jsem podnosy měla doma ...

... a když jsem se celá natěšená chystala pustit do šití štuclíků, nákrčníků a čepiček, přišel na Fleru dotaz ...
... paní má zájem o oba podnosy ...
... jenže by chtěla hned čtyři, což mé nadšení maličko zchladilo ...
... fakt se mi nehodilo natírat přepravky od jahod Balakrylem ...
... jenže náš zákazník náš pán ;o))
... objednávku jsem přijala a dokonce souhlasila s dodáním do Mikuláše ...

... a tak tři dny bylo mým jediným teplým "jídlem" kafe nebo čaj ...
... přepravky jsem totiž měla na sporáku ...
... je to jediné místo, kde nehrozí, že v čerstvě natřené přepravce najdu sedět kočku ;o))
... a proč tak dlouho? ...
... zbytek Balakrylu mám naředěný vodou ...
... občas s ním "patinuju" pedig ...
... a tak jsem musela natřít přepravky hned čtyřikrát ...
... v mezičase jsem studovala, jakže jsem ty "košilky" na přepravku i plechovku od rajčat a taky prostíráníčko před těmi více jak pěti lety šila ...
... a taky se duševně připravovala na totální přerovnání krabic s látkami ...
... dobře jsem věděla, že modré látky jsou v krabici úplně vespod ...
... nedávno jsem je tam úmyslně dala s tím, že dlouho na ně nebude čas ...

... nakonec jsem stihla v termínu ...
... i když mezi natíráním přišla objednávka na další dvě mikulášské punčochy - taky s dodáním do Mikuláše ...
... dnes jsem oboje odeslala ...
... a dokonce i stihla všecky čtyři podnosy cwaknout ;o))


Žádné komentáře:

Okomentovat