středa 27. prosince 2017

Ježíšek pro Emču

Už tři roky mám doma úžasný úplet s digitálním tiskem.
A stejně dlouho se do něj bojím střihnout.
Nebyl totiž zrovna nejlevnější.
Letos jsem přikoupila růžové minky a rovněž růžový plyš.
Naplánovala jsem si soupravičku pro Emču.
Čepičku, nákrčník a štuclík.

Odvaha pustit se do toho stále nepřicházela.
Jediné, k čemu jsem se přimněla, bylo, že jsem postahovala z Pinterestu střihy na čepičku a tabulku s velikostmi čepic.
Také mnoho inspirací.

Až 22. prosince večer jsem sebrala odvahu.
Ta mě však brzy opustila.
Vyzkoušela jsem střih na starém tričku.
Pfafík spolupracoval.
Kamarádkou doporučený steh byl taky v pořádku.
Jen střih byl tak nějak naprd.
Čepice prostě neseděla tak, jak bych si představovala.
Tvořily se na ní podivné rohy.
Zbytek večera a část noci jsem opět probrouzdala po Pinterestu.
Nakonec jsem se rozhodla sešít nahoře rovně a udělat na čepici jakési rohy pomocí gumiček do vlasů.

23. prosince dopoledne jsem se konečně pustila do šití.
Čepice dopadla docela dobře.
Nákrčník rovněž, i když malé průchodky a šňůrky na zavazování pod krčkem jsem raději vynechala.

Problém nastal se štuclíkem.
Krásně jsem si vše posešívala, zvládla jsem i všití vatelínu, aby byl štuclík krásně teploučký, nechala si díru na otočení ... jenže otočit se mi nepodařilo.
Po skoro dvou hodinách špekulování a spoustě slov, které se rozhodně k adventu nehodí ;o)) jsem nakonec musela na straně ustřihnout - vypárat zvolený steh bylo nad mé psychické síly - a nechat díru k otočení úplně jinde, než jsem zvolila poprvé.
Pak už to byla brnkačka.

Jo a štuclík se mi nakonec líbí nejvíce ;o))




Žádné komentáře:

Okomentovat