neděle 29. prosince 2019

Pastelkovník

... v plánu jsem ho měla už dlouho ...
... v létě jsem dokonce koupila tlustý blok velikosti A4 ...
... a taky trojhranné pastelky ...

... na šití došlo až pár dní před vánoci ...
... cestou k optikovi - opět a zas jsem ztratila šroubek z brýlí - jsem zakoupila ještě gumu a ořezávátko ...
... a až doma mi došlo, že jím pastelky ořezat nepůjdou ...
... jsou tak tlusté, že se nevejdou ani do dvojitého ořezávátka na tužky na oči ...
... a tak jsem nakonec pustila do světa staré pastelky po mých dcerách ...
... některé jsou možná ještě po mně ...

... pastelkovník je samozřejmě "Elzový" ;o))


... velikost složeného pastelkovníku je cca 34 x 24 cm ...
... rozložený pak 34 x 51 cm ...
... vnitřek je z látky s priceznami ze série tzv. omalovánek ...
... však taky Emča princezny poctivě vymalovávala fixami ...
... byly součástí pastelkovníku a byly nové ...
... přiznám se, že jsem byla velice potěšena, že pastelkovník se stal pro první svátek vánoční nejvyužívanějším dárkem, což se s mými dárky až tak často nestává ...


... přidělala jsem i kapsičky třeba na nůžky ...
... jednak zabraňují případnému vypadnutí pastelek nebo fixů ...
... hlavně jsem však využila "nepoužitelné" pruhy látky ...
... docela mě mrzí, že prodejcům látek je jedno, jak látku s velkými vzory říznou ...
... a tak dole byly hlavy bez těla ...
... jeden takový kousek jsem loni využila na kapesníkovník - juknout můžete TADY
... no a z druhé strany byly zase pouze nohy ...
... a ty jsou na jedné z kapsiček pastelkovníku ...


... blok jsem nakonec nepoužila ...
... když už jsem zrecyklovala pastelky, na malování jsem do pastelkovníku přidala část mých zásob jednostranně použitých papírů ...
... na jedné straně čisté, z druhé strany vnitřní telefonní seznam z mé bývalé práce ...
... jen jsem musela Emče vysvětlit, že je to seznam Ježíškovo spolupracovníků ;o))

Žádné komentáře:

Okomentovat