neděle 28. července 2019

Anenské trhy

... včera se na Božím Daru konaly tradiční Anenské trhy ...
... po dvou letech opět i za mé účasti ...
... předloni jsem prodala jen pár kosmetických taštiček ...
... a tak jsem loni vynechala ...
... letos bylo "startovné" zdarma, tak jsem se přihlásila ...

... předpověď počasí nebyla zrovna ideální ...
... po týdnu tropických teplot a jasné oblohy zákonitě musely přijít bouřky ...
... z předpovědní mapy počasí na mě koukala oranžová barva, tedy vysoká pravděpodobnost velmi silných bouřek s krupobitím a silnými nárazy větru ...
... na Božáku dokáže fučet i bez podobného varování ...
... Aladin předpovídal déšť od šestnácti hodin pro celý Karlovarský kraj ...
... raději jsem se vybavila turistickou pláštěnkou pro mě a vixlajvantovými ubrusy na zakrytí zboží, což by mohlo vyřešit déšť, nikoli však vítr ...

... v půl deváté nahoře modrá obloha s pár bílými obláčky ...
... vítr však natolik silný, abych honila zboží po zemi ...
... budu  muset příště přihodit i pár oblých šutříků na zatížení ;o))
... vítr naštěstí zeslábl na přijatelnou mez ...
... a na obloze se střídalo oblačno se skoro jasnem ...
... tak to vydrželo až do večera ...

... větší problém byl sousední stánek ...
... zabíral plochu nejméně šetkrát větší než stánek můj ...
... navíc přečuhoval o dobrý metr dopředu a tak jsem byla slušně v zákrytu ...
... hlavně to však byl stánek pivovaru, který nejen čepoval pivo, ale navíc opékal i buřty ...
... noční můra všech handmade prodejců ...
... český člověk osahá a pochválí zboží, penízky však nakonec utratí za žvanec :o(

... a tak co nestihl zastínit obří stánek, dokonaly hloučky hladovců s opečenými buřty a pivem, kteří se srocovaly před stánkem mým ...
... a výsledek? ...
... jen pár prodaných kosmetických taštiček, stejně jako před dvěma lety ...
... jen s tím rozdílem, že tentokrát jsem vydělané korunky nemusela odevzdat ve formě "startovného" ...


Žádné komentáře:

Okomentovat