středa 10. července 2019

Luční ...

... objednávka zněla dlouhá štola na zahradní stůl plus látkový košíček ...
... špičky štoly mají přepadat přes hranu stolu ...
... délka stolu 135 cm ...

... při lustrování mých oblíbených e-shopů s látkami mě zaujaly zahradní motivy na směsových látkách ...
... složení 75 % bavlna a 25 % PES ...
... jen jsem si nedokázala vybrat ...
... nakonec jsem objednala čtyři ...
... a k nim jsem kupodivu dokázala vybrat i "doplňkové" látky ...

... minulý týden jsem se konečně pustila do šití ...
... střed dlouhatánské štoly jsem musela nastavit, jak je vidno z fotek ...
... vznikla tak štola o velikosti 189 x 41 cm ...
... k tomu látkový košíček o velikosti 31 x 31 cm v rozloženém stavu ...
... složený pak dno 16 x 16 cm a stěny o výšce 7,5 cm ...
... a taky čtvercový ubrus o velikosti 50 x 50 cm ...

... včera večer jsem konečně došila všecky čtyři varianty ...
... focení jsem musela nechat na ráno, protože včera bylo docela tma ...
... budíka jsem na mobilu nastavila na půl sedmou ...
... v půl devátý si totiž měl pro vše přijít zeťák ...
... nějak jsem však nepočítala s ranním sluníčkem ...
... okna kuchyně jsou orientovaná na východ ...
... a počkat, až sluníčko zaleze za roh paneláků, na to jsem neměla čas ...
... podle toho fotky taky vypadají ...

... dnes první z variant ...
... nazvala jsem ji luční ...




Žádné komentáře:

Okomentovat