pondělí 3. prosince 2018

Výstava

... když jsem před třemi týdny psala příspěvek o klubových fotovýstavách - přečíst si můžete TADY - netušila jsem, že může být ještě hůře ...


... vůbec netuším, kdo vymyslel název ...
... a co hůř ... netuším ani, co má název vyjadřovat ...
... o výstavě se na fotoklubu vůbec nemluvilo ...
... ani plakátek nepřišel mailem ...
... když jsem ho na webu fotoklubu odhalila, málem to se mnou šlehlo ...

... netuším, na co odkazují fotky z plakátku ...
... nelíbí se mi, že se na výstavu přesunou obě výstavy předešlé ...
... nelíbí se mi, že se výstavy neustále přesunují z místa na místo ve shodném složení fotografií ...

... a už vůbec se mi nelíbí plakátek, který vánoční větvička zcela zabila ...
... přijde mi to jako pozvánka na výstavu klubu důchodců ...
... důchodců, co využili slevy na jízdném, a vyzkoušeli, co dokáže mobil s foťákem ...
... výsledek se pak rozhodli vystavit ...
... a taky se pokusili vytvořit svůj zcela první plakátek ...

... mám stále více pocit, že náš fotoklub nejde ani tak od desíti k pěti, ale rovnou od nuly do pr ... však víte kam ...
... omlouvám se za expresivní slovíčka, ale můj pocit vyjadřují zcela přesně :o((

1 komentář:

  1. A bude ještě hůře, je tam gramatická chyba https://www.pravidla.cz/hledej/?qr=inventura, ale asi to bude autor vydávat za umělecký záměr, ale i túra se píše s čárkou https://www.pravidla.cz/hledej/?qr=t%FAra. Tak přeji pevné nervy, to přirovnání k "důchodcům" je hodně trefné.

    OdpovědětVymazat