sobota 8. prosince 2018

Jeleni v lese

... dnes jsem měla být na Ježíškovo vánočních trzích na Božím Daru ...
... včera jsem to ale odpískala ...
... předpověď počasí byla příšerná ...
... teploty kolem nuly, sněžení a velmi čerstvý vítr ...
... u nás teda dneska fučí příšerně, a co teprve nahoře na Božáku ...

... představa, že ...
... stěží vyjedeme nahoru a bůh ví jak bude vypadat cesta zpátky ...
... já budu zcela paralyzovaná, protože to bude zákonitě klouzat a já se díky mé značně načaté kyčli fakt bojím ...
... lidi budou sedět doma, protože do takového počasí by ani psa nevyhnal ...
... a já nejenže prodělám, ale ještě si uženu nějaké to nachlazení ...

... raději jsem to vzdala ...
... a získaný čas využila k úpravě fotek nových vánočních ubrusů, které už mnoho lidí obdivovalo, ale nekoupilo ...
... ach jo ...

... těm krásným režným látkám v kombinaci nebělené a červené jsem nedokázala odolat ...
... i když byly z dovozu, tedy drahé a pouze o šíři 110 cm ...

... dnes tedy souprava s motivem jelenů a stromečků ...
... proto ten název tohoto příspěvku ;o))





... vznikla tak prima soupravička ...
... malá štola o velikosti 90 x 41 cm ...
... dlouhá štola o velikosti 140 x 41 cm ...
... středový čtvercový ubrousek o velikosti 47 x 47 cm ...
... a čtyři oboustranná podkafíčka o velikosti 11 x 11 cm (dvě z nich se prodaly na trzích) ...
... všechno už je na Fleru ...
... ke koupi pochopitelně i jednotlivě ;o))

Žádné komentáře:

Okomentovat