pondělí 26. listopadu 2018

Free Fler Market

... včera se konal Free Fler Marekt v Chebu ...
... i za mé účasti ...
... na rozdíl od Jarmarku radosti v Ostrově, na který jsem nebyla vybrána ...
... vysvětlení, že jako výběrové kritérium byla brána originalita zboží, kvalita zpracování a prezentace, se mě docela dotklo ...
... nu což, nevadí ...

... co se týče výdělku, byl Free Fler Market podstatně lepší než ten sokolovský z minulé soboty ...
... přesto jsem však byla na předvánočních trzích zvyklá na vyšší výdělky ...
... lidi nějak přestávají nakupovat ...
... lépe řečeno kupují jen to nejlevnější ...
... o patchwork začínají ztrácet zájem ...
... a tak jsem všecky vánoční ubrusy opět přivezla domů ...

... fotky jsou opět otřesné ...
... nedokázala jsem je lépe upravit ...
... je tam příšerné světlo, jak ostatně ukázal zpětný pohled na fotky z předchozích Free Fler Marketů v Chebu :o((



Žádné komentáře:

Okomentovat