pondělí 26. března 2018

Ostrovský jarmark radosti

Konal se v sobotu 24.března.
A konal se už po páté.
Má účast byla teprve třetí.

Opět a zas jsem dlouze bojovala s prokrastinací.
A do šití jsem se pustila na poslední chvíli.
Jsem štír a tak se mi v časovém presu pracuje velice dobře.

Jen se mi do toho v posledních letech plete pan Murphy a jeho zákony.

A tak jsem tentokrát jeden a půl dne těsně před trhy trávila střídavě na WC a odpočíváním u TV.
Finišovala jsem jako obvykle den před trhy.
A finiš mi značně znepříjemňovaly urputné bolesti zad.

Prostě letošní příprava na předvelikonoční trhy dopadla neslavně.
Ze svých plánů jsem stihla dokončit jen jedinou sadu s roztomilými zajíci.
Navíc ani tu jsem nedokončila celou.
Zvládla jsem jen prostírání s kapsičkou na příbory, podkafíčka a polštářky.
Látkovým košíčkům zbývalo jen minimum šití, ale bolavá záda nedovolila jejich dokončení.

Ani na vyfocení nedošlo.
Tedy jen pár cwaků těsně před začátkem trhů.


Lidí bylo tentokráte méně než obvykle.
Hlavně odpoledne jich přišlo jen pomálu.
I když výdělek nakonec až tak špatný nebyl.



Žádné komentáře:

Okomentovat