pátek 2. března 2018

Místo na focení

Stále hledám - a nenacházím - nějaké příhodné místečko pro focení.

Loni na začátku podzimu - byla jsem fotit v parku sanatoria Imperial - jsem myslela, že jsem takové místo našla.
Napravo ode mě byly lucerny, vypadalo to, že tam jsou i schody.
Něco takového by se mi moc líbilo.
Byla tma a mě se nechtělo místo blíže prozkoumat.
Jen jsem uložila do mozkových závitů ;o))

Minulou neděli jsem tam vyrazila rovnou s Emčou.
V plánu bylo nafotit plyšákovou soupravu čepičky, nákrčníku a štuclíku.
Místo mě velice zklamalo.
Tři schůdky s lucernami po stranách, kus rovného chodníčku a další tři schůdky se zídkou a lucernami.
Spodní schody použít nešlo - musela bych vlézt do záhonu uschlých levandulí.
Takže jedině schody horní.
Lucerny mě zklamaly nejvíc.
Místo sloupku jakási železná nepříliš romantická konstrukce.
Nakonec v záběru vůbec nejsou.
Jen ta kovová kunstrukce.

Neměla jsem moc času zkoušet.
Pěkně mrzlo.
A Emča krátce po dobrání antibiotik.

Pár fotek přeci jen vzniklo.
Dokonce i obou sourozenců ;o))





Žádné komentáře:

Okomentovat