středa 20. prosince 2017

Uff ...

... spadl mi jeden z menších kamenů ze srdce ...

... dlouho to vypadalo, že na zakázku pletené vánoční košíky zůstanou u mě ...
... po cca devítidenním mlčení a nulové reakci na můj e-mail přistály včera na mém účtu peníze ...
... nezbylo, než dokončit 20 zvonečků, kterým chyběly ouška, "srdíčka" a mašličky ...
... fakt nebyla chuť k jejich dokončení ...

... takže dokončit zvonečky ...
... najít vhodnou velikánskou krabici ...
... zabalit ...
... a odvléct na poštu ...

... dlouho jsem váhala, zda zvolit zvolený a zákaznicí zaplacený balík do ruky a riskovat, že vánoční košíky přijdou až po vánocích ...
... nakonec jsem připlatila dvacet čtyři káčé ze svého a poslala jako EMS ...
... ještě včera prošel balík "centrálním seřadištěm balíků" v Plzni ...
... dnes se ocitl v překladišti pražském a doručuje se ...
... nezbývá než věřit, že ještě dnes bude balík převzat ...

... cwaknout zvonečky fakt nebyl čas ani nálada ...
... takže jen dva pokusy o produktové foto staršího data ;o))




Žádné komentáře:

Okomentovat