pondělí 11. prosince 2017

Ježíškovy vánoční trhy

Jako každý rok vždy druhou adventní sobotu konaly se i tentokrát na Božím Daru Ježíškovy vánoční trhy.

Letos na sněhu.
Jen ho bylo trošku moc najednou.
Už ráno v KV sněžilo a foukal vítr.
Nahoře na zasněženém Božím Daru však v půl deváté bezvětří, žádné sněžení, dokonce i kusy modrého nebe bylo vidět na obloze.
Bohužel však jen cca do jedenácti hodin.
Pak se zcela zatáhlo a začalo sněžit
A později se přidal i vítr.
Chvílemi dosti silný nárazový.
Pěkně cloumal řádně ukotveným partystanem.

A k tomu fakt pořádná zima.
Odhaduju na minimálně šest stupňů pod nulou.
Byla jsem totálně ztuhlá.
A chvílemi asi i maličko mimo - nejspíš absencí spánku předcházející noc.
Vypínala jsem totiž šicí stroj ve čtyři hodiny ráno.
Než jsem vše nachystala, nemělo už smysl jít spát.

Asi jsem vážně musela vypadat hrozně.
Najednou se totiž přede mnou objevila ruka s kouřícím kelímkem.
Probrala jsem se k plnému vědomí a zjistila, že ruka patří mladému klukovi.
Když jsem se na něj nevěřícně podívala, povídá mi:
"Vy jste tak strašně zmrzlá, že jsem vám koupil horký punč, abyste se alespoň trošku zahřála. Ale nebojte se, je bez alkoholu."
Už jen ta slova úžasně zahřála ;o)

Loni jsem fotila nové zboží před půlnocí.
Letos jsem se k focení nedostala vůbec.
Takže nové vánoční ubrusy jsem musela cwaknout až na Božím Daru.

Ubrusy ve tvaru hvězdy byly v červené a v zelené barvě.
Velikost 80 cm od špičky ke špičce.
Zůstal jen jeden zelený.


Ubrusy ze zahraniční kolekce tak trochu skandinávského stylu jsem došívala v noci.
Prodaly se jen ty dlouhé - velikost 122x45cm.
Čtvercové o velikosti 65x65 cm zůstaly.
Zvláštní je, že loni "frčely" naopak ubrusy čtvercové ;o)


Nakonec ještě můj "stánek" před zahájením trhů.


V sobotu jsem se snažila po návratu domů rozmrznout.
V neděli jsem až do odpoledne bojovala s migrénou.
Proto tedy příspěvek až dnes ;o)

Žádné komentáře:

Okomentovat