neděle 19. června 2016

Květákový krém

nebo prostě květáková polévka trošku jinak.

Co se snažím stravovat tak, abych nemíchala v jednom jídle bílkoviny a sacharidy, občas u zažitých receptů narazím na malý zádrhel.
Pak nezbyde, než maličko zaimprovizovat.
Jako třeba s touto polévkou.

KVĚTÁKOVÝ KRÉM SE SÝREM S MODROU PLÍSNÍ

... květák rozebereme na růžičky ...
... ty velké ještě rozkrojíme ...
... košťál nakrájíme na malé kousky ...
... vše uvaříme v zeleninovém vývaru ...
... já na docela velký květák použila jednu kostku Vitana Natur zeleninový a jednu kostku Vitana Natur bylinkový ...
... povaříme jen krátce ...
... pak vše rozmixujeme tyčovým mixerem ...
... úplně do hladka to nešlo, ale to jsem ani nechtěla ...
... vmícháme a necháme rozpustit nakrájený sýr s modrou plísní ...
... já použila Bluedino Rival ...
... klidně i Niva, ale tu v Lídlu nevedou ...
... malý kousíček jsem si nechala pokrájený na ozdobu ...
... nakonec jsem na talíři - v hrnečku - posypala slunečnicovými semínky a ozdobila kouskem čerstvé kadeřavé petrželky ...

Bylo to moc dobrý.
Jen jsem měla maličko chuť to zahustit ovesnými vločkami - mám ráda "husťule".
Jenže ovesné vločky nejdou se sýrem dohromady ;o))
To je třeba jeden z těch zádrhelů, o kterém jsem psala na začátku.



Žádné komentáře:

Okomentovat