sobota 11. června 2016

Chebské dvorky 2016

Prvně jsem se byla podívat na Chebské dvorky předloni.
Moc se mi tam líbilo.
Více si můžete přečíst ZDE .
Loni jsem nebyla už zas až tak moc uvytržení.

A letos jsme se poprvé vystavovali jako fotoklub.

Pochopitelně vše odmakali zas ti samí, jako vždycky.
Předseda klubu, Petr, Marta a já.
S Martou jsme tam byly krom pátku vlastně každý den.

Ve středu instalace.

Na čtvrtek jsme si domluvily časnou ranní prohlídku Františkánského kostela za účelem focení.
Fotky někdy později, nemám moc času na jejich úpravu.
Hlavně chybí ten správný elán do jejich úpravy.
A pochopitelně nezůstalo jen u focení, ale došlo opět na práci ;o)

V pátek pauza.

A v sobotu ráno fotky pověsit, celý den pohlídat a večer vše zase sundat a odvézt zpět do KV.

Neopomněla jsem cwaknout podle mě dost zdařilé fotky kolegy z rokycanského fotoklubu, který vystavoval stejně jako sokolovský fotoklub na "našem" dvorku číslo dvanáct.
Zaujal mě jejich čtvercový formát, to, že byly černobílé, ale hlavně to, že to byly záběry z loňského ročníku Chebských dvorků.
A to jsem ještě netušila, že jsou foceny na film 6x6.


Taky jsem neodolala kytičkám v zahradách u hradu.
Jsou to jen takové cwaky.
Skoro neustále foukal větřík a kytičkami mi pohyboval.
A pohybovala jsem se i já.
Nějak jsem nebyla schopná uvést své tělo v nejrůznějších krkolomných pozicích do klidu ;o)


Naši výstavu jsem cwaknout nestihla.
Nejprve jsem měla fůru času, jak je u mě obvyklé.
No a v sobotu odpoledne to najednou všecko hrozně uteklo a bylo třeba urychleně fotky uklidit.

Dám sem jen mé vystavené fotky.
Povinné téma bylo portrét.
Což není zrovna moje parketa.
A povinný formát 30x40 cm nebo 30x45 cm.
Takže žádný čtverec ;o))
A taky žádné rámečky.



Na závěr ještě plánek letošních Chebských dvorků.



Žádné komentáře:

Okomentovat