pátek 8. ledna 2016

Pan Murphy a jeho zákony

aneb souhra opravdu blbejch náhod.

Začnu od začátku.

Sedím si dnes odpoledne v křesle a snažím se sešít co nejvíce hran didaktické antistresovky.
Šít mohu jen cca od deseti do dvou, to je totiž doba, kdy v současnosti je jakžtakž světlo.
Při umělém osvětlení na monofilovou nit nevidím :o(

Sedím si tedy a sešívám. Když tu mě vyruší zvonek.
Soused od domovních zvonků.
Prý na vstupních dveřích je lípnutá samolepka od PPL pro mě.
Co je to za blbost, nic nečekám. 
Navíc nepřišel ani žádný e-mail ani SMS.
Přesto jdu dolů.
Na samolepce kromě mého jména stojí "info o zásilce na tel." a telefonní číslo.
Proč nezazvonil? Soused se přeci dozvonil.

Doma lístek odložím - nic přeci nečekám - a vracím se k sešívání kostky.
Jenže mi to nedá.
Kruci, kam jsem tu blbou samolepku dala.
Zas mi jí ten novej spolubydlící s divným německým jménem schoval.
Po chvíli mi jí přeci jen odtajnil.
Na stole, kde jsem pochopitelně hledala v první řadě a nebyla tam.

A tak vytáčím číslo.
Ejhle - volané číslo neexistuje.

Vracím se k sešívání kostky. Ne na dlouho.
V hlavě mi to šrotuje.
Ano, posílala jsem dvě objednávky, ale obě čekají na zaplacení.
Volám na PPL. Bez čísla zásilky nic nenajdou.
Kontroluju jeden z e-shopů - objednávka čeká na zaplacení.
V tom druhém jsem objednávala jako neregistrovaná, takže stav objednávky zkontrolovat nemůžu.
Volám na mobil uvedený v kontaktech.
Ano, poslali okamžitě, i když nebylo zaplaceno.
Napadne mě, zda jsem nenapsala blbě telefonní číslo, jenže já to nezjistím.
Majitel e-shopu ano.
Fakt netuším, jak se to mohlo stát, uvedla jsem - prvně v životě - špatné telefonní číslo.
Dostávám číslo zásilky a nastotisíckrát děkuji za zaslání nezaplacené objednávky se slibem, že ještě dnes peníze odejdou z mého účtu.

Znovu volám na PPL.
Číslo zásilky nalezeno. Prý jsem si nechala změnit doručení na PPL ParcelShop.
Co je to zase za blbost, ani netuším, že něco takového existuje.
Slečna v PPL upravuje v systému, že zákazník s uložením v PPL ParcelShopu nesouhlasí a mění telefonní číslo na správné.
Navíc mi dává telefonní číslo na řidiče.
Už je mi jasné, proč to ze samolepky neexistuje, přehodil dvě číslice ;o))

Volám tedy řidiči tajně doufajíc, že je ještě v KV a že mi balík doveze.
V KV sice ještě je, ale zásilku mi nepřiveze, prý to už nejde v systému změnit.
PPL ParcelShop je v Nábytku Na Rozcestí, otevřeno mají i v sobotu.
Namítám, že balík je velkej. Dle slov řidiče není.
Dochází mi kredit a tak hovor raději ukončuju.
Zůstatek kreditu 5,05 Kč ;o))

Jsem oblečená a skoro na odchodu, když mi najednou dojde, že slečna na centrále PPL upravila v systému, že zákazník s uložením nesouhlasí.
Co když mi balík nevydají?
Navíc je v balíku cca dvacet metrů látky a tak určitě nebude nijak lehký.
Nechce se mi vláčet se v oblevě s balíkem nějaké dva kilometry.

Volám znovu na PPL.
A doufám, že na předčíslí 840 se vztahují volné minuty na mé pevné lince. Stačí, že jsem zlikvidovala svůj mobilní kredit ;o))
Na PPL to bere další, v pořadí už třetí slečna, takže potřetí přednést problém.
Potřebuje číslo zásilky.
A já brýle, bez nich číslo nepřečtu.
Kam mi je zase schoval, syčák německej.
Naštěstí vím, kde jsou brýle, které nepoužívám. Jsou od ťamanů, špatně se mi přes ně kouká a bolí mě pak hlava.
Číslo zadáno, problém nastíněn.
Nejprve mě slečna přesvědčuje, zda si to přeci jen nechci vyzvednout sama.
Nechci - nemám auto.
Volá tedy  řidiči.
Prý už není v KV, ale v pondělí vyzvedne v PPL ParcelShopu a přiveze na adresu.
No sláva.

Psychicky vyčerpaná si nalévám skleničku červeného.

Pan Murphy a pan Alzheimer - ty dva bez milosti zastřelit.
Nebo alespoň hnát daleko od mého prahu.

Jo a brýle jsem nakonec našla v koupelně.

Žádné komentáře:

Okomentovat