sobota 9. ledna 2016

Kostka pro Emču

Ne, není to kostka pro naši Emču, ta už svoji dávno má.
Byla to úplně první didaktická antistresovka, kterou jsem šila - juknout můžete TADY .

To se jen v poslední době roztrhl pytel s Emmami, Emčami i Emičkami ;o))

O kostku projevila zájem zákaznice už v listopadu na FreeFlerMarketu v Chebu.
Na rovinu jsem tehdy odpověděla, že do vánoc nestihnu ani náhodou.
A věnovala jí svou vizitku.
Prý nevadí, ozve se.

Moc jsem s tím nepočítala, bylo už mnoho takových, které slíbily, ale nakonec jsem čekala zbytečně.
Jednou jsem dokonce posílala slíbené foto deky pro malou slečnu, ale paní na e-mail ani po opakovaném odeslání vůbec nereagovala.
Proto už si iluze opravdu nedělám.

Jenže paní se opravdu ozvala a navíc s tím, že kostek bude několik.
Jen si chtěla místo dětských motivů vybrat nějaký jiný. Není problém.
Miminkovské motivy doplňující jméno a číslice chtěla naopak nahradit dětskými motivy.
Ty by se však dle mého s písmenky a číslicemi tloukly.
Nakonec jsme se dohodly na jednoduchých aplikacích v barvách písmenek.
A také na tom, že na kostkách začnu pracovat po svátcích.

Po vánocích jsem tu a tam lustrovala internet a hledala nějaké motivy.
Našla jsem mašinku s vagonky, autíčko, letadlo - nějak mi to ale stále nešlo k sobě.
 Jinak jsem byla v solidním útlumu vyčerpaná po předvánočním maratonu.

A tak se rok 2015 přehoupl do roku 2016 a já se do toho musela pustit.
Nejprve jsem sešívala bločky pro číslice a motivy teček z hrací kostky - jednou v růžové a 3x v modré.
Ano, kostky budou nakonec čtyři ;o))
Při řezání látek a jejich následném sešívání mi nakonec chyběly dva kousíčky modrých proužků.
Musela jsem prohledat všecky krabičky se zbytky.
Nakonec jsem naštěstí našla.

A pak došlo na aplikace.
Chtěla jsem pro holčičku motýlka, ale žádného hodně jednoduchého jsem na netu nemohla najít.
A pak jsem dostala nápad - někde ve špajzce musí být vykrajovačky na linecké.
Motýlka jsem nenašla ve vykrajovačkách, ale ve formičkách na pracny a to mi bylo k ničemu.
Ale pak mě napadlo prolustrovat e-shop Blexu, který vykrajovačky vyrábí.
To bylo najednou motivů.
Mašinka, vagonek, autíčko, traktor, letadlo, pejsek, kočička, motýlek, medvídek - všechno ve stejném stylu.
Takže postahovat, upravit na rozměr vhodný pro antistresovku, vytisknout ...

A mohla jsem se pustit do výroby kostek.
Obkreslit na pavučinku, zažehlit na látku, vystříhat, zažehlit na připravené čtverce modrých a růžových látek, obšít zahrádkovým stehem, vyšít puntíky, zažehlit okraje čtverců přes šablonku z tvrdého papíru (au au, to to pálí, chudinky moje prstíčky) a napíchat na molitan.
Nejprve kostku pro Emču.
Nemám dost špendlíků.
Našpendlení spotřebuje více jak dvě krabičky špendlíků.

Ve čtvrtek jsem začala sešívat.
Jde to fakt pomalu, protože je hodně málo světla.
O tom něco málo v předchozím příspěvku.

No a dneska je kostka konečně hotová.


Žádné komentáře:

Okomentovat