čtvrtek 19. února 2015

Ruleta

V nejbližší době čekají náš fotoklub dvě výstavy, třetí je pak plánována na podzim.
Nezbylo tedy než podrobit můj fotoarchiv hloubkové kontrole a nechat vytisknout fotky k výběru na tyto výstavy.
Včera jsem lustrovala fotoarchiv a vybrané fotky upravovala, až jsem ze všeho byla nucena rozhánět migrénu.

Namátkou jen dvě ukázečky pro podzimní výstavu na téma voda.



V podvečer přeci jen odešla objednávka a zároveň 466 peněz z mého účtu na účet 24.print.cz.
No a dnes odtama přišel e-mail, že platba byla přijata, zakázka je ve výrobě a já si mohu vytočit v jejich ruletě slevu až 200 %.
Jen jsem se pousmála, o podobných akcích přece vím své. Kdykoliv jsem třeba lovila kačenku u O2 za dobití kreditu, vždy jsem si "ulovila" dvě hodiny volání zdarma ... ovšem na mobil O2. A takového nikoho neznám. Kromě sebe, samozřejmě, jenže volat sama sobě tak nějak nejde.
Přesto jsem však zkusila štěstí.

A štěstí se unavilo a sedlo si na ... ;o))

Vytočila jsem si 100 %, tedy 466 káčé ... pochopitelně na příští zakázku ... už vím, za co to utratím ...

Žádné komentáře:

Okomentovat