pátek 6. února 2015

Murphy´ho zákony fungují

... aneb - slovy klasika - průsery chodí v trsech ...

Jak se tak pincám v nepohodě kvůli nepříjemnostem na Fleru, nezůstalo u nepříjemnosti jediné.

Už prvního ledna začala stávkovat má TV. Prostě nedlouho po zapnutí zčernala a "naskočila" až po několikerém vypnutí a zapnutí. Pohrávala si se mnou jen ten první den roku, pak se uklidnila a fungovala dále, ke spokojenosti mé i kočičí. Amálka se totiž na ní velice ráda vyhřívá ;o))


Jenže na přelomu ledna a února začala TV stávkovat znovu.
Cvičně jsem prolézala e-shopy slibující až 70 % slevy, ale bezvýsledně.
Teda ne, že by e-shopy až tak úplně lhaly. Opravdu jsem našla takto vysoké slevy, ale na TV za osmdesát tisíc. TV v cenové kategorii, kterou jsem schopna a ochotna ufinancovat byly zlevněny maximálně o 5 %. Do toho se mi nechtělo.

Jenže má krabicoidní TV své ataky na mé nervy neustále stupňovala. A když už jsem musela "startovat" 20 minut, abych mohla něco v TV zkouknout, začalo to být kritické.
A v tom okamžiku mě před návštěvou psychiatra zachránily letáky ;o)) Okay nabízel TV o úhlopříčce 82 cm zlevněnou z osmi tisíc na šest a k tomu navíc 15 bezúročných splátek.

Téměř celou slevu bohužel "sežral" otočný držák.
Vyrábějí se už jen placaté TV a já nemohla riskovat, že se Amálka pokusí se po hraně obrazovky alespoň projít. No a stěhovat obývák, abych mohla ušetřit za držák "napevno", se mi fakt nechtělo.

A tak mám novou placatou TV. A konečně vidím na případná písmenka, třeba na autory fotek v předpovědi počasí, aniž bych musela zvednout pozadí z gauče ;o))

Jen kočky se mnou nemluví. Amálka TV nevěřícně očuchává. Mimi nechává ladem set-top-box, na kterém se ráda vyhřívala zase ona. A Alex? To je takovej hrdina, že TV obchází obloukem a ještě se k ní vůbec nepřiblížil. Nejspíš mu vadí její "plechovej" zvuk ;o))

Žádné komentáře:

Okomentovat