úterý 3. února 2015

Nepříjemnost na Fleru ...

Nedávno mne postihla na Fleru vskutku nemilá věc.
Ale pěkně od začátku.

Když jsem se začala věnovat pletení pedigu, zkoušela jsem i oplet hodin.
K tomu jsou nejvhodnější plastové hodiny z Ikey.
No a protože nejsem žádný troškař, nakoupila jsem jich pěknou hromádku.

Prostě mi tu leží deset kusů hodin, které s největší pravděpodobností nevyužiji.
Napadlo mě prodat je na Fleru. Ostatně napadlo to více prodejců. Někteří i prodali.

Ale pak najednou hodiny z mého profilu zmizely. V poště se naopak objevila zpráva od Fler šerifa, že hodiny byly odstraněny, protože se nejedná o materiál.
Marně jsem vysvětlovala, že hodiny se používají k opletení pedigem i dekoraci formou decoupage, že je běžně prodávají e-shopy jako tvořivý materiál, že i na Fleru se stejné hodiny v prodejní kategorii materiál stále vyskytují.
Odpověď Fler šerifa? Hodiny jsou hotový výrobek, nikoliv tvořivý materiál. Pokud jsem našla stejné na Fleru, mám poslat odkaz.
Nejsem zastáncem hesla "chcípla mi koza, otrávím tedy tu sousedovu". To jsem taky napsala Fler šerifovi. Má zpráva, ač přečtena, zůstala bez odpovědi. A hodiny "konkurenčního" prodejce v prodeji zůstaly. Došlo mi, že mě nejspíš někdo nabonzoval. Ach jo :o((


Toto jsou ty hodiny. Pokud sem zabloudí někdo, komu by se hodily, neváhejte mě kontaktovat přes e-mail, který najdete nahoře v pravém postranním panelu.

Žádné komentáře:

Okomentovat