sobota 7. ledna 2023

Vestička pro Emču

... letos - no vlastně už vloni - jsem měla v plánu ušít Emče k Vánocům vestičku uvnitř s beránkem ...
... a nechala jsem si pochopitelně na poslední chvíli ...
... šít jsem začala 23. prosince ...
... docela riskantní ...
 
... mám bohužel střih - kromě menších - ve velikosti 128 ...
... a na tuto velikost jsem měla také teplákový panel s obrázkem od Eleny Schweitzer ...
... na délku tak nebyl takřka žádný manévrovací prostor ...
... zvětšit šlo jen na šířku ...
 
... Emča totiž neuvěřitelně vyrostla ...
... v létě jí bylo deset - měla by mít velikost 140 ...
... jenže já zjistila, že je skoro tak vysoká jako já ...
... tedy velikost 158 ...
... pochopitelně co se výšky týče ...
... jinak se do této velikosti nevejdu už hodně dlouho ...
... naštěstí alespoň do šířky je Emča ve srovnání se mnou stěží poloviční ...

... šití z počátku pokračovalo bez nějakých větších problémů ...
... až mě to překvapilo ...
... problém nastal při šití zapínání ...
... zvolila jsem zapínání na knoflíky - olivky ...
... a záhy jsem měla zjistit, že mnou naplánované postupy nějak nefungují ...
... prostě zpracování zapínání (se kterým navíc rozhodně nejsem co do kvality vůbec spokojená) trvalo dvakrát tak dlouho než ušití celé vestičky ...
... příště budu muset zvolit něco jiného, jelikož tuto anabázi s nejistým výsledkem už rozhodně nejsem ochotná znovu absolvovat ...


... navíc jsem až dodatečně zjistila, že k minulým Vánocům jsem k "nákrčníkočepici" použila červenou šňůrku, nikoliv modrou ...
... ach jo ...
... juknout můžete tady ...

Žádné komentáře:

Okomentovat