pondělí 26. prosince 2022

Jedlé vánoční dárky

... letošní vánoční dárky jsem pojala na mě poněkud netradičně ...
... rozhodla jsem se darovat mé "kulinářské" pokusy ...
 
... balení takovýchto dárků zabere docela dost času ...
... nejprve prolustrovat Pinterest a postahovat obrázky, které by se daly použít na etikety ...
... vybrat ty nejvhodnější a připsat text ...
... taktéž docela dlouhá procedura ...
... zvlášť když nejsem schopná rozhodnout se jaký použít font ...
 
... našla jsem ve starých dosud nevyužitelných zásobách velké samolepící etikety ...
... čtyři etikety ve dvou sloupcích ...
... a rozhodla se vyrobit etikety Homemade by Jeane a přilepit je na papírovou košilku na víčka skleniček ...
(na košilky jsem použila čtverce vystříhané z papírových pytlíků na pečivo z Rohlíku)
... kupodivu jsem se při tisku trefila do jednotlivých štítků ...
... kolečka jsem vystřihla až dodatečně ...
... a vůbec nebylo jednoduché najít grif, jak odlepit etiketu od podkladového papíru, abych ji mohla následně lípnout na košilku ...

... pak ještě vytisknout etikety na jednotlivé skleničky ...
... s krátkým popisem cože se to ve skleničkách nachází ...
... pomocí děrovačky opatřit etiketu dírkou ...
... což taktéž není až tak úplně jednoduché, zejména když máte jen jeden pokus (přeci nebudu tisknout vícekrát) a času není zrovna nazbyt ...
 
... pak už jen vše zkompletovat ...
... a hlavně dát pozor, abych skleničku neupustila ...

... starší dcera s rodinou dostala v balíčku sadu šesti malých skleniček (150 g) od jogurtů s mnou vyráběnými džemy ...
(ta mladší má balíček ještě u mě, vánoce trávila s přítelem doma s horečkami)
... v sadě byly tyto džemy - vzato odshora ...
 
jahody - rebarbora - jablko
meruňky - bílá čokoláda
jahody - meduňka - jablko
jablka - koření Spekulatius - jablečný cider
meruňky - rybíz - skořice
slívy - hrušky - rum

... dále pak v pomalém hrnci vyráběný domácí zeleninový bujon ...
... ve stejných skleničkách od jogurtů ...
... jedna sklenička je tak akorát na čtyři porce polévky ...


... no a pak ještě rillettes ze zvěřiny nebo přeštíka ...
... taktéž z mého pomalého hrnce ...
... tentokrát jsem byla nucena skleničky koupit ...
... a rozhodně to není levná záležitost ...
... jedna sklenička o obsahu 230 ml téměř za třicet káčé ...
... začínám chápat, proč jsou výrobky prodávané ve skle tak drahé ...


... etikety nakonec neodpovídaly zcela mým představám nebo tomu, co ukazoval poč ...
... v tiskárně mi dochází cartridge magenta ...
... a tak červená je v tisku hodně potlačená ...
... nechtělo se mi však tisknout znovu ...

Žádné komentáře:

Okomentovat