pátek 11. listopadu 2022

Kočičí

... Svatý Martin sice na bílém koni opět a zas nepřijel ...
... zájem o štuclíky se ale přesto pomalu rozbíhá ...
... nezbylo tedy, než vyhovět babičce, jejíž čtyřletá vnučka odmítá rukavice, a pustit se do šití ...
... původně si babička vybrala bioúplet s kočičkami ...
 
... tato fotka se mi docela líbí ...
 
 
... jenže z ní někdo jen těžko pozná, že se jedná o štuclík ...
... takže na Fler musely jít fotky maličko jiné ...

... štuclíky jsem ušila ve dvou variantách ...
... liší se použitým plyšem ...
... na jedné variantě je použit umělý plyš, který prodejce nazval peršan a který už není k mání ...
... zbytek staré zásoby stačil jen na dva štuclíky ...


... na další variantu jsem tedy použila rovněž umělý plyš ...
... tomuto prodejci říkají převážně beránek, někdy taky ovečka nebo sherpa ...


... chybět samozřejmě nemohou ani sady čepice a nákrčníku ...
... tentokrát jsem se rozhodla nešít čepičky "ušaté", už se mi tak nějak nelíbí, hlavně však docházejí barevně vhodné gumičky na "ouška" ...
... střihů na čepičku jsem měla povícero ...
... vybrala jsem si střih, který na Pinterestu frčí nejvíce ...
... dokonce jsem čepičku nastřihla podle nejvíce sdíleného návodu ...
... první pokus byl ve velikosti M, abych mohla vyzkoušet, jak sedí, na mé hlavě ...
... nesedělo ani náhodou ...
... pokus s druhým typem střihu už dopadl k mé spokojenosti ...
... takže najít krabici a z ní si vytvořit střih či spíše šablonu, podle které bude možné vyříznout malým patchworkovým řezákem na látky ...
... kupodivu to šlo docela dobře ...



Žádné komentáře:

Okomentovat