neděle 12. ledna 2020

Bentobox a polštářky

... zeťák už delší dobu opatrně avizoval, že by potřeboval nové polštářky ...
... ten vzpomínkový, který jsem šila asi před osmi lety - juknout můžete tady - už je zcela nepoužitelný ...
... na zadní stranu polštářku však nechce fleece ...

... a tak nastalo hledání látek ...
... do oka mi padly zbytky ze šití sady deky a polštářů ...
... juknout se na ně můžete zde ...
... dokonce i zbylý pruh látky, kterou jsem tehdy použila na zádíčka deky, jsem se rozhodla dát na zadní část polštářků ...
... původně měly být dva, aby bylo na výměnu ...
... po přeměření látky jsem však zjistila, že vyjde na polštářků šest ...
... a bylo rozhodnuto ...
... dcera, zeťák i vnuk dostanou od Ježíška každý dva polštářky ;o))
... na přední strany jsem zvolila vzor bentobox, který polštářům velice sluší ...
... a navíc jsem mohla využít opravdu všecky zbytky látek z původního projektu ...




... a pod stromečkem nastala vtipná situace ...
... první dostala dárek ode mne dcera ...
... se slovy "Jé, to je hezký, děkuju ti Ježíšku." odložila polštářky stranou ...
... pak si své polštářky vybalil i zeťák a já mu popřála, ať se mu na nich dobře spí ...
... a Lucka najednou povídá: " Jé, to jsou polštářky, já myslela, že jsou to ubrousky." ;o))

Žádné komentáře:

Okomentovat