pátek 11. září 2015

Bento box počtvrté

... a naposledy - tedy alespoň prozatím.

Vývoj možno zkouknout TADYTADY a TADY.

Jak už je vidět z dat příspěvků, byl to počin tak trochu na dlouhé lokte ;o))
Trošku za to mohou vlny veder letošního léta - v těch se opravdu nedalo na tak velké dece pracovat.
Trošku také mé špatné propočty spotřeby.
Dokupovat látky jsem musela hned dvakrát.
Nejprve jsem špatně spočítala borduru na deku. Pravděpodobně jsem zapomněla, že k délce pruhů je třeba přičíst šíři našitých dvou pruhů bordury.
A podruhé jsem neměla dostatek látky na zadní stranu dvou velkých polštářů. Přesněji řečeno, nedostávalo se látky vcelku. A já nechtěla zadní stranu sešívat. Předpokládám, že se na ní bude spát a není zrovna nejlepší probudit se ráno se švem obtisknutým na tváři.

Nakonec jsem s vypětím všech sil fyzických i psychických dotáhla do konce.
Celá sada už je u své spokojené majitelky.


Deka má rozměry 210 x 246 cm.
První má takto velká deka a hned šitá na zakázku.
Velikost jednotlivých bloků na dece 36 x 36 cm.
Uvnitř velmi silný vatelín.
Vespod látka se vzorem diamantů - nějak jsem zapomněla spodní stranu cwaknout.

Když jsem u focení, musím podotknout, že barvy na fotce jsou maličko zkreslené.
Ta, co se tváří jako modrá s malými kvítečky je ve skutečnosti šedá s jemným nádechem do modra.
Lepší barevné podání je v TOMTO příspěvku.

Proqiltováno do čtverců ve švech jednotlivých bloků.
I to mi dalo pěkně zabrat.
Prorvat to pod ramenem Pfafíka nebyla zrovna sranda.
A ještě hůře bylo se sendvičem manipulovat.
Stále mi to padalo ze stolu a navíc na každém volném rohu seděla jedna kočka (mám tři) ;o))
Proquiltováno sice bylo za jediný den, ale následující dva jsem byla nucena naordinovat si sledování TV, tak moc mě bolely záda i ramena.

Na přání 8 polštářů - čtyři velikosti 70 x 90 cm a čtyři velikosti 26 x 45 cm.
Mají se běžně používat, mě však přišlo divné ušít k dece jen klasické povlaky. 
A tak došlo na patchwork.
Bento box bloky na polštářích mají velikost 30 x 30 cm.
Přední strana malých polštářků sešita jen z pruhů.
Zadní strana všech polštářů z jedné látky, avšak taktéž šita formou klasického sendviče.
Zapínání na zip v kratším okraji polštářů.

Žádné komentáře:

Okomentovat