čtvrtek 16. ledna 2020

Půvab uvadání ...

... mám v posledních hodinách jakési fotografické období ...

... teda ne že bych zrovna fotila já ...
... mám naopak problém donutit se využít dočasné chvilky se slunečním svitem k nafocení mého tvoření za účelem vystavení onoho tvoření k prodeji na Fleru ...
... fuj to byla věta o;))

... jen mě včera těsně před půlnocí opět v TV zaujala další reportáž o fotografce ...
... tentokrát mladice - věkem přesně mezi mými dcerami ...
... ovšem ty fotky mě dostaly ...
... tentokrát žádné silně finančně náročné focení ...
... spíše něco, co bych mohla zvládnout i já ...
... nevím, zda technicky, finančně však rozhodně ...
... nádherné fotky uvadajících květin ...
... a ještě nádhernější světlo ...

... jenže najít Kateřinu Brunclíkovou na netu se mi fakt nedařilo ...
... i když píle se vyplácí a já nakonec našla ...
... musela jsem ovšem začít hledat nikoliv Kateřinu, ale Katarinu ;o))


... tohle je fotka, která mi v reportáži okamžitě padla do oka ...
... a na fotografčině webu i tyto - krom teda dalších ...



... to světlo je úžasné ...

... tady odkaz na ten dlouho hledaný web ...
... a tady ještě ona reportáž ... na samém konci pořadu ...

Žádné komentáře:

Okomentovat