středa 17. dubna 2019

Velikonoční

... zadání znělo velikonoční středová štola na stůl a látkový košíček ...
... původně měla být štola krátká, protože zahraniční látky nejsou zrovna nejlevnější ...
... a českou opravdu pěknou velikonoční látku jsem ještě nepotkala ...
... všecky mi přijdou minimálně dětské, ne-li přímo kýčovité ...

... šít velikonoční ubrus před vánoci mi přišlo zbytečné ...
... stejně tak objednávat látku s takovým předstihem ...

... pak však přišla změna objednávky na štolu dlouhou ...
... a když jsem se konečně dostala k objednávce látky, měli jí jen poslední metr, což při šíři 110 cm na dlouhou štolu nestačí ...
... nezbylo než si nějak poradit ...

... nakonec jsem zpracovala celý metr ...

... vznikla dlouhá štola o velikosti 155 x 41 cm ...
... krátká štola o velikosti 105 x 41 cm ...
... látkový košíček o velikosti 31 x 31 cm v rozloženém stavu - složený pak dno 16 x 16 cm a stěny o výšce 7,5 cm ...
... dva kusy čtvercový ubrus o velikosti 50 x 50 cm ...
... dva polštářky o velikosti 41 x 41 cm ...
... a čtyři kusy prostírání o velikosti 41 x 31 cm ...

... dnes jsem konečně nafotila ...
... a když jsem stáhla do poče, málem mě zase kleplo ...
... upravila jsem jen jednu fotku ...
... a docela jsem si s ní vyhrála, i když výsledek není ideální ...
... potřebovala jsem se zbavit neumytého nádobí na dřezu, které se mi dralo do záběru ...
... v mém bytě se prostě fotit nedá :o((


... další fotky někdy příště, nějak nemám náladu se s nimi prát ...

Žádné komentáře:

Okomentovat