čtvrtek 18. dubna 2019

Do bílo-šedo-žluté kuchyně

... další zakázka ...
... opět dlouhá štola a látkový košíček ...
... tentokrát do bílo-šedo-žluté kuchyně, kde žlutá je spíše vanilková ...
... žádnou šedou látku s akcentem ve vanilkové jsem nenašla ...
... padly mi však do oka pruhy s hvězdičkami v barvách šedé a žluté na bílé ...
... k nim jsem objednala dva druhy čehosi trošku do vanilkova ...
... nakonec jsem vybrala látku z vánoční kolekce ...
... vanilkovou tam nahrazuje jemně zlatá ;o)
... ta druhá mi k pruhům prostě neseděla ...
... zkombinováno s bílým puntíčkem na světlejší žluté ...

... ušita opět štola o velikosti 155 x 41 cm ...
... látkový košíček hned ve dvou kusech ...
... a abych zlikvidovala tu vánoční, tak ještě dva čtvercové ubrusy o velikosti 52 x 52 cm ...




Žádné komentáře:

Okomentovat