středa 10. dubna 2019

Paulina Arcklin

... skandinávská fotografka ...
... 5 let žila v Amsterodamu ...
... od roku 2016 pobývá v Miláně ...
... ne že bych ji znala, jen jsem si něco málo o ní našla na netu ...

... proč o ní píšu? ...

... je to už nějaký ten pátek, co hledám na netu fotky interiérů, které bych mohla použít jako podklad pro prezentaci mých autorských fotografií ...
... není to zrovna jednoduché ...
... hledala jsem původně nějaký vhodný software, ale nenašla ...
... respektive našla, ale jen placený a navíc pro chytrý telefon ...
... nezbylo tedy, než hledat ...

... pak na mě vypadlo toto ...


... okamžitě mi to padlo do oka ...
... úžasná atmosféra, úžasné místo, úžasné fotky, i ty původní na zdi ...

... začala jsem pátrat a našla mnohem více jejích fotografií ...

... TADY její webová stránka ...
... a ZDE spousta jejích fotek na instagramu ...
... stačí si uvařit kafe a můžete se kochat ...

... v takovém prostředí bych chtěla bydlet ...
... tam by nebyl problém nafotit mé tvoření ...
... tak alespoň pár mých fotek vpašovaných do toho úžasného interiéru ...




Žádné komentáře:

Okomentovat