úterý 20. listopadu 2018

Vánoční Flermarket

V sobotu se konal v Sokolově první Vánoční Flermarket.
První vánoční, v pořadí pak druhý.
Toho jarního jsem se nezúčastnila ze zdravotních důvodů.
Ani v sobotu mi nebylo nejlépe - kyčel stále zlobí, navíc se už několik dnů marně snažím zbavit bolestí hlavy - vánoční market jsem si však nemohla nechat ujít.
Před vánoci bývají nejlepší "kšefty".

Ne však v Sokolově :o(
Asi jsem se nedokázala trefit do vkusu místních.
To, co nejvíce bylo vidět v jejich igelitkách, bylo zboží, které lze koupit i ve vietnamských tržnicích.
Výřezy z velice tenké překližky ve tvaru andělů, stromečků a jiných vánočních motivů.
Řezáno na ploteru, na který málokterý malovýrobce má peníze.
Dle mého šlo spíše o přeprodej.
Taky utěrky s výrazně barevnými vánočními výšivkami.

Když to tak vezmu kolem dokola, pro mě zcela ztracený čas :o((



Žádné komentáře:

Okomentovat