středa 2. srpna 2017

Mimoni

Před časem jsem neodolala licenční bavlně s motivy mimoňů.
Nebyla zrovna z nejlevnějších.
Koupila jsem tedy jen necelý půlmetřík.
Což byla chyba.
Motivy jsou docela velké a tak byly jen dvakrát dva motivy celé.

Ušila jsem z nich stahovací batůžky pro naše nejmenší.

Velikost mají 28 x 35 cm, ty maličko větší pak 33 x 40 cm.
Kombinováno s tmavší modrou bavlnou ještě z totalitních zásob.

Zbytky neúplných mimoňů jsem použila na pouzdra na balení papírových respektive vlhčených kapesníčků, některé taktéž v kombinaci s tmavší modrou.

Cwakla jsem narychlo v pátek před Anenskými trhy.
Fakt jsem nepočítala s tím, že komplet vše přivezu zpět domů :o(


Nezpracováni jsou ještě dva takřka kompletní mimoňi.
Opět stejní.
Pravděpodobně z nich budou obaly na knihu.

No a včera v tom příšerným vedru jsem vše znovu nafotila k vystavení na Fler.
Jen nějak chybí síly fotky upravit.


Žádné komentáře:

Okomentovat