sobota 1. dubna 2017

Festival textilu a quiltu

V termínu PPM pořádal Bellus již podruhé v Dubči Festival textilu a quiltu.
Jen nevím, zda to nebylo naposled.

Vystavených quiltů na zdích a zábradlí docela pomálu.

Prodejci takřka žádní.

Docela mě zaskočila paní, která prodávala vykrajovačky na pečení a absolutně netušila, že je vyrábí Blex v KV.
To, že netuším, co mají vykrajovačky společného s textilem a quiltem, to už je nejspíše můj problém ;o)

Měla jsem několikero dotazů na prodejce z loňska, jenže nebylo koho se zeptat.

Taky jsem měla v plánu koupit několik látek z Bellusu.
Ani tady jsem nepochodila.
Bellusácké látky takřka žádné, natož ty, které jsem měla v úmyslu koupit.
Ne, že by snad měli látek málo.
Zahraniční látky ke koupi byly.
A taky nějaké látky české (nikoli však bellusácké), ceny však docela vysoké.
Časopisy Lena Patchwork taktéž neměli.

Hlavně však téměř žádné návštěvnice - možná by se daly spočítat na prstech jedné ruky.
Což o to, na prohlížení je to výhoda, člověk se nemusí nikde tlačit.
Jen se obávám, že letošní návštěvnost jim pronájem Špejcharu nezaplatí :o(

Na závěr pár quiltů, které mě opravdu zaujaly.
Složitý vzor, nádherné quiltování a barevné ladění, které mi opravdu padlo do oka.



Taky zvířátka se mi moc líbily ;o))


Žádné komentáře:

Okomentovat